Altijd gratis bezorgd
100 dagen bedenktijd
Altijd gratis retour
Veilig achteraf betalen

Verzenden & retourneren

Verzenden

 

Wat zijn de bezorgkosten?

Je bestelling wordt altijd gratis afgeleverd in Nederland en België (m.u.v. Waddeneilanden).

 

Wat is de levertijd?

Bij elk product staat een indicatie van de levertijd. Levering binnen enkele dagen is vrijwel altijd haalbaar. Wil je bijvoorbeeld i.v.m. verjaardag of verhuizing met spoed een product ontvangen? Neem dan even contact met ons op zodat we het voor je kunnen regelen.

 

Hoe en wanneer wordt het geleverd?

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk door ons verzendklaar gemaakt en aangeboden aan de pakkettendiensten zoals DPD, Postnl of DHL. Op het moment dat het verzendklaar is krijg je van ons een email en daarna krijg je een track&trace. Levering zijn van maandag t/m zaterdag.

Wil je je bestelling op een bepaalde dag ontvangen? Geen probleem, zet je gewenste bezorgdag in het ''opmerkingenveld'' en wij gaan het regelen.

 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, je kunt je bestelling in ons magazijn of kantoor afhalen. Dit kan van maandag t/m vrijdag tussen 08:00-17:00uur.

Stuur een email naar [email protected] om een afspraak te maken.
Adres: Distributiecentrum Beddengoeddirect.nl
Minden 13, 7327AW Apeldoorn, Nederland.

of kantoor: Rivium boulevard 156, 2909LK Capelle aan den IJssel.

 

Gratis retourneren binnen 100 dagen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt thuis lekker op je gemak het product bekijken en voelen. Mocht het toch niet zijn wat je ervan verwacht dan kun je zonder opgaaf van redenen binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling het retourneren. Retourneren is bij ons gratis.

Om Hygienische redenen kan je een gebruikt product helaas niet meer retourneren.

 

Voorwaarde van retour bij Beddengoeddirect:

1) Het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn.

2) Het artikel moet compleet en weer in de originele verpakking verpakt zijn

3) Voor boxsprings en matrassen geldt 100 dagen proefslapen

 

Dit zijn de stappen die je moet volgen voor retourneren:
1. Stuur ons een email dat je het artikel wil retourneren.
2a. Je krijgt van ons een retourlabel. Je kunt het dan afgeven bij een punt bij jou in de buurt. Bewaar het verzendbewijs.

3. Wanneer het artikel bij ons retour is zullen wij het inspecteren. Als het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd is ontvangen zullen wij het complete aankoopbedrag binnen 7 dagen aan je overmaken.

 

Wat doen jullie met de retour genomen producten:
1. Wij verkopen deze producten met flinke korting als tweedekans producten. Een tweedehands product wordt altijd heel duidelijk door ons vermeld.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Een foutje is vaak snel gemaakt. Je kunt ten alle tijden je bestelling kosteloos annuleren.

 

Overige klachten

We hopen het niet maar het is goed te weten dat er mogelijkheden zijn om je onvrede te uiten. Je kan je klachten van welke aard dan ook aan ons melden. Stuur ons een email en we zijn er van overtuigd dat alles op te lossen valt. Mocht je dit niet willen dan kan je altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Beddengoeddirect bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Als je verdergaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goedvindt. Sluiten Meer over cookies »
Altijd gratis bezorgd
100 dagen bedenktijd
Altijd gratis retour
Veilig achteraf betalen